Altijd binnen handbereik
Nederlandse en Engelstalige support voor leerlingen en professionals.
Advies en hulp van het dedicated support team
Een Nederlands en Engelstalige supportdesk helpt jou stap-voor-stap op weg. Of je nou een leerling, docent, examen- of ondersteuning coördinator bent.
Docenten
Wanneer je als docent hulp nodig hebt bij het gebruik van ons digitale toets- en besprekingsplatform kun je met ons chatten, e-mailen en bellen. Zo weet jij zeker dat jij op het moment dat het er écht om gaat altijd direct contact hebt met een medewerker die jou verder helpt.
Daarnaast is er de mogelijkheid om tijdens toetsafnames support vanuit het Test-Correct team in te schakelen op locatie. Handig, voor als een eerste toetsweek toch spannend is.
ICT support
Voor het helpen bij ICT-vraagstukken is er een tweedelijns supportdesk ingericht. Via deze speciale ICT-support zorgen we er met jullie voor dat Test-Correct naadloos aansluit met jullie andere belangrijke systemen, zoals met Magister en Somtoday. Ook organiseren we samen dat de beveiligde omgevingen voor iedereen toegankelijk zijn en dat alle hulpmiddelen (voorlezen, tijdsdispensatie etc.) voor alle leerlingen goed zijn ingeregeld.
Trainingen
Om de voordelen van het digitale toets- & besprekingplatform in de praktijk te brengen worden docenten geholpen door onze op maat verzorgde trainingen op locatie. We bieden diverse trainingen aan voor alle domeinen waarin we jouw schoolinstelling verder helpen: Slim toetsbeheer, summatief toetsen én formatief handelen.
“Wat een fijn programma is Test-Correct, dit scheelt zoveel hoofdpijn en gedoe.”
Margreeth Sand-Ligtenberg
Docent Kunst, CSG Reggesteyn
Verander je klas in een leer-beweging
Het Voortgezet- en Beroepsonderwijs vertrouwen dagelijks op het doorlopen van hun toetscyclus met Test-Correct.